Dagens outfit!? LOL ;o)

SÅ - nu har jag varit duktig och tränat också!
Stolt över mig själv! :oP

Så här träningsfräsch är jag då!! Hahah, fattar inte mig på folk som ska försöka va snygga när de tränar! Hur lyckas man liksom!? En annan ser juh ut som en svettig flodhäst... *flin*

Inte drar man väl iaf på sig nå smink för att träna... eller orka borsta håret ens för den delen...
Ähh jag har ingen snyggo-image att uppehålla, så jag kan se ut så där och lägga upp det... ;o)

Men nu ska jag väl göra mig klar för att gå och jobba en stund också...
Tror INTE det vore så populärt om jag kom och såg ut såhär på jobbet... hahhah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Flodhäst??? Snarare myra.... : ) Ha en fortsatt bra dag lilla mini-person! Kraaaaaaaaam

2009-03-11 @ 16:08:28
Postat av: Oh Mira

Flin visst visst... ;o)



Men såg nu att mina fötter ser ut som barnfötter på den där bilden juh!!!? :oS



KRAAAAAAAM!!! :o)

2009-03-11 @ 20:43:05
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du har söta små fötter!!! Hela du är liten och söt!! Som en liten godis! ; ) Kramar!!

2009-03-12 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0