BWO ute!!?

Vad äre för fel på er människor!!??
Det där var BWO's bästa låt de nånsin ställt upp med i Melodifestivalen! DEN röstar ni inte vidare - men de tidigare bidragen tycker ni har dugit åt finalen!!? Helt vansinnigt sjukt!!

Blir nääästan lika förbannad som när Magnus Carlsson åkte ur deltävlingen med "Live forever" - som var det årets bästa låt!!! DET var fan sjukt!!
Okej, okej - jag blir inte ens nästan lika sur nu som då... Jag menar Magnus är juh "min" kära Magnus... men ändå! ;o)

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag blev asförbannad för att inte Star Pilots gick till final....jag röstade som en tok, men nej nej....

2009-03-08 @ 14:06:48
Postat av: Oh Mira

heheh och jag röstade som en tok på Caroline af Ugglas!! Och det gick vägen... ;oP

Älskar den låten! Så vacker! Så fin text... :oP

2009-03-09 @ 22:39:55
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0