Bjudit på middag ikväll...

Jaha då äre sent, alldeles för sent - med tanke på att jag ska upp och jobba också, om allt för några timmar!!! :o(
Har druckit lite rödvin. Ja faktiskt, bara lite!

Bjudit på middag ikväll, min berömda quornfärssås.


Gjorde mycket mat, ehh som vanligt då - för en hel armé...
...men de e bra med matlådor!!!

Men fan, kan nån säga åt den där dumma fan på bilden här att gå och tvätta håret för fasiken!! Man blir juh förbannad av att se sånt där....


Och svullat chips och godis har vi gjort, så klart... :oS


Och så blev det lite vin på det hela.... som sagt, LITE.


Och datorerna fick inte direkt vila hela kvällen...
Fast blev inte att jag höll på så mycket med den ändå.
Spela mest musik via den bara...

Annars snacka skit... typ..

Ja det var väl kvällen det, i korta drag.

TYCK SYND OM MIG NÄR JAG SKA UPP OCH JOBBA....
...VILL INTE!!! :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0