Världens sötaste trosor!?

Ja, skor är juh då inte min enda besatthet!
Jag kan inte heller motstå att köpa på mig en massa underkläder!
Det vore juh kanske bra om det vore "praktiska" underkläder det handlade om... men nu är det söta, sexiga, heta speciella underkläder jag är svag för!

Igår hittade jag juh dessa trosor som jag inte kunde motstå:


Klart som fan de fick följa med mig hem!
Och köpte stay ups också till dem då så klart.

Man kan juh fråga sig vad jag ska med allt sånt där till...
Menar, inte så man (inte jag iaf) drar på sig stay ups och grejer till vardags så där bara....
...men ja, jag får roa mig själv hemma framför spegeln då... hahah...

Dessa trosor, stay ups och högklackat.
That's the way I like it!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0