Så gör inte jag!!!?

Ja igår gjorde jag något väldigt dumt!!!!
Eller i förregår... beror väl på hur man ser på saken... :oS
Jag försov mig hur som...
Jag skulle ha öppnat butiken igår. Börja jobba 9:30. Öppna butiken 10:00. Mmm.. 10:17 blir jag väckt av att min chef ringer mig. :o/
INTE KUL!
Jag har aldrig i mitt liv tidigare misslyckats med att öppna i tid... inte ens när jag jobbade på café och fick kliva upp 4:15 och ta nattbuss till tåget för att komma i tid till jobbet! Inte en enda gång... Och hittills inte på dett ajobb heller, på 1½ år.
Men ja som den som läst bloggen tidigare antagligen redan vet har jag sömn och matproblem och mår inte på topp just nu. :o/
Jag vet att jag tänkte typ ungefär 15 gånger mnst att jag skulle sätta väckarklockan att ringa - men tydligen gjorde jag inte det. För jag var helt död och bara slocknade!
Ja jag vaknade juh då i panik av samtalet jag fick på morgonen. Fick bara slänga på mig kläder och ta första bussen som gick till jobbet.
Skyndade och stressade iväg sådant att jag blev alldeles slut på vägen. Så där lagom illamående och nästan svimmfärdig. Kul!! :o(
Mådde inte så värst bra på jobbet sen. Dels fysiskt då. Dels psykiskt! Jag gör bara inte så där! :o(
Nu är det iaf definitivt! Jag SKA gå till läkaren och kolla läget. Så här kan det juh inte fortsätta...
Visst sömn och mat måste jag verkligen bli bättre på och det är most propably anledningarna till varför jag mår som jag gör... men lika bra att kolla ordentligt.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0