TISDAG

Tisdag var det då jobb igen.
Och inventeringsdag på jobbet! Så det var bara att kliva upp ur sängen vid 6. Omänskligt tidigt! :o( Då är man juh fan helt död! Och börja jobba vid 7!? Så tdigt fungerar man inte som människa ens! (Inte för att jag vet om jag nånsin gör det...)
Ja needless to say att det inte blev många timmars sömn!?
Och att man var trött hela dagen så klart...
Slutade iaf vid halv fem redan. 9½ timmar... med en halvtimmes rast... när man är dödstrött.
Jaja man tog sig juh igenom den dagen också.

Hemma ombyte, sminkning... nej jag orkade faktiskt inte sminka mig så tidigt på morgonen!!
Sen iväg på kalas hemma hos mormor. Mamma fyllde juh år här nyligen.
Mamma fick ehhm skor i present av mig. Surprise suprise. svårtippat! :oS
Men jag gjorde fyndigt paket iaf och tryckte ner pumpsen i en presentpåse från Systembolaget, luris...




När jag kom hem sen på kvällen var det seeegt. Xbox live låg juh nere. Så man kunde juh inte gå in å lira lite, shhot some people! Och jag som verkligen bara ville döda nån... Få ut agressioner!! Behövligt fan.. :oS

Man blir juh lätt bitter och sur och frustrerad och gud vet vad... när man är på världens goshumör och inte har nån som håller om en...
Jag känner mig så jävla needy.
Och ja tisdag, igår alltså, var det illa. Nästan vem som helst hade nog kunnat få hålla om mig bara jag hade fått lite närhet. :oS Eller tjaa kanske inte.. men typ, känns det som. Fan höll på å bli crazy...  :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0