SEMESTER!!! :oD

Jag var rätt trött imorse när jag skulle upp och jobba... men inte så bakfull som man skulle kunnat tro... eftersom jag brukar må skitpissigt dagen efter..
Tur man vart beordrad att dricka vatten inatt. Och att jag fortsatte med det på morgonen. Mer vatten.
Och att jag åt två mackor med inatt och en imorse!
Sen till lunch idag smällde jag i mig en fet jävla hamburgare också. GOTT!!! :oP
Och på vägen hem smet jag in på videobutiken och köpte lösgodis. Tryckte förståss i mig allt direkt när jag ´kom hem. Så nu mår jag illa!! :o(
Men vad gör det.. är ändå rätt glad... för nu har jag SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :oD
Härligt härligt...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0