Miss pink!

Jag köpte juh nya legging i förra veckan, var det väl..
Iaf, igår var det dags att använda ett par av dem då. Mina nya chockrosa!
Ja jag vet inte riktigt vad jag tänker ibland. Typ när jag köpte dem, typ när jag tog på mig dem... och typ när jag kommer få för mig att göra det igen, för det kommer säkert att hända!? :oS
På morgonen på väg till bussen kände jag mig som en hoochiemama!
Och resten av dagen kände jag mig bara PINK!
Kände mig inte så fin direkt....
...och ja så klart!
Vid bussen möter jag en gammal kärlek.
Inte min första riktiga kärlek - men min andra. Ojoj.
Jag har undrat lite om man skulle känna igen nån så här när nu och joo nu fick jag svar på det. Visst fan kände jag igen honom, visst fan var det han! :oS Kändes lite (mycket) konstigt att se honom! Nej jag hälsade knappast eller nåt sånt... Och nej han var inte het... hehh... men ja, önskar juh att JAG hade varit det... *flin*
Detta är killen som klämde ur sig bland annat "kan inte du klä dig som normala människor?" - när jag var kär i honom... :oS
Mmm.... ...tydligen kan jag fortfarande inte det!!




Fick för mig att testa dessa killer-shoes igen!
Sist jag använde dem dödade de juh nästan mina tår och fötter! Aj aj...
Gick bättre denna gång. Pallade hela dagen! :o)
Ynka 8 cm kilklack på dem. Rätt sköna. Förutom att de fortfarande skaver lite på ena stortån!


Hahah ser ut som jag fetposar där! Men jag får bjuda på den med.... ;oP
Egentligen så är jag juh bara lat! Lutar mig ner för att fota skorna och stödjer med handen mot benen, för att jag är just det ja - lat! hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0