Mackor lever man på...

Så jävla duktigt av mig!!
Inte.
På tisdagen blev det ingen frukost för mig, som vanligt då.
Men inte någon lunch på jobbet heller!
Upptäckte juh att jag inte hade några pengar alls kvar på kontot! :o(
Ja jag kunde överföra lite när jag kom hem på kvällen... men på dagen på jobbet var det rätt kört. Fick lov att va utan mat då. Hungrig var jag, faktiskt. Men jaja...
Kunde då inte köpa med mig mat hem heller.
Så väl hemma vare bara att kika vad som fanns!
Hittade bröd och smarriga pålägg och blev superglad. Lite Cola hade jag kvar hemma också! :oD

Mackor är bra!
Snabbt och gott!
Det man lever på fan... nästan iaf.

Fick bli mackor till lunch sen på onsdag (och torsdag) också! Var och köpte finsk mörk bröd. Rågkusar. (Rika på fibrer minsann ;o)) Mums!! :oD


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0