Dansande yorkies!! ;oD

Två filmer från lördagens tjejfest...
NEJ!! - Jag har inte filmat åt fel håll. Det är inte kameran som står åt fel håll utan din skärm! Vrid tack. ;o)


Två yorkies diggar...


Hahah fy vad hemskt! Borde nog egentligen tagit bort ljudet från klippet - men jag orkar inte anstränga mig och ladda ner nåt redigeringsprogram och hålla på...
Kör väl samma stil här som med bilderna jag laddar upp - oredigerat. Den hemska sanningen. :oS
Men ja - inte kul att höra sin egen röst... och skratt! Shit... :oS

That's my boyfriend, oh yeah....
LOL!

Ursäkta fyllan... hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Maja

söt vovve

2009-06-10 @ 22:34:37
URL: http://www.majajoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0