Vågen funkar inte!! :o(

Sprängande huvudvärk,,, :o(
Alltid roligt när man somnar med huvudvärk och det är fortfarande kvar när man vaknar! :o/

Å så är jag sur på min våg nu också!! :o(
Skulle juh väga mig imorse för att få domen över semesterfrosserierna... men skiten funkar inte!!!
Vet inte om batterierna är slut bara - det är såna där konstiga batterier i också, så har inga extra... :o/ Eller om vågen gått sönder - den kanske inte pallade valrossen!!? :oS
FAN! Jag är beroende av vågen! Den visar mig sanningen... hehh...
FAN FAN FAN...

Till något positivt istället.
Jag har faktiskt börjat tycka om min "nya" mobil nu. :o)
Det tar alltid nån månad för mig att vänja mig. Tycker alltid bättre om den gamla till att börja med...
Men fy fan vad jag älskar batteriet på den här nya!
Åkte iväg i torsdags. Kom hem igår. Hade inte med mig batteriladdare. Har pratat i telefonen...
Så här såg batterinivån ut inatt när jag skulle ladda mobilen då! Lugna puckar - fortfarande 2 staplar kvar!! <3


Ojj nu avslöjade jag juh också när jag gick och la mig igår... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0