Turkosa glas!

Visar lite mer från min shopping i fredags...

Turkosa vinglas! Tycker de är jättefina! :o) Men kommer nog inte att använda dem som vinglas utan som vanliga dricksglas bara...
Sen så köpte jag en ny hemkalender också. Tycker det är skönt att ha en stor kalender utöver den mini man har i handväskan. :o)



Och ja choklad blev det med... som jag glömde bort sen... för att återfinna igår!
Lindt Raspberry Intense = Mums!! :oP
Och jaaa jag smällde i mig hela chokladkakan igår - förståss! :o/
Och sen blev det till att gå ut och springa av sig det... :oS
Vore kanske enklare att bar asluta äta skräp och slippa jogga!!? :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0