SEGLING

Idag har jag varit ute och seglat med D.
Det var himla härligt måste jag säga!
Så mysigt!
Lugn och ro. Fin natur.. och vattnet... Me love. <3




Ja, en utflykt med Olivia var inte helt fel! :o)



Jag styr båten. Skepp o hoj..


Kött, färsk potatis och bearneise blev det till middag.
Med Rättvisemärkt Cola till.



Och vilken utsikt till middagen!! Bättre kan det nog inte bli!?
Chokladpudding med grädde och svartvinbärsdricka till efterrätt.



Ja, jag är nog rätt tjejig i vissa avseenden iaf.
Cause I'm a sucker for sunsets...



Och snacka om klant jag är!!!
Vem fan annars lyckas skära sig på foten med en kniv!? När man ska diska!?
Nej fråga inte.. jag orkar inte med mig själv ens...



Efter maten var det baddags... Sen kvällsbad blev det!
Men fiiiiii vad härligt det var!!!!!!!!!!!! <3



På med varmare kläder efter badet... Och så dags att styra hemåt igen.



Daniel fixar med elen/belysningen/what ever... medans jag tar oss hemåt!



Jag är en mästare på att styra båten... Kan juh det här nu...
Bara pricka in mellan det röda och gröna juh... ;oP



Mysigt ute på havet... tiden går fort...
Hemma igen vid halv ett... ja i hamn alltså.


>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: nina

fina sommarbilder=)

2009-07-02 @ 20:36:13
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0