Så trött!

Om jag inte hade varit så trött så hade jag säkert:

~ Städat lite.
~ Gått och handlat.
~ Gått ut på en promenad.
~ Tränat.
~ Duschat.
~ Spelat.
~ Läst.
~ Fotat mina skor som jag rensade bort och skulle göra mig av med... Nu står de i pappkassar i ett hörn.. :oS Skulle behöva fota dem så jag kan lägga upp dem till försäljning - om någon nu skulle vara intresserad kanske... :o)
~ Rensat min garderob. Borde göra mig av med kläder jag inte använder... Framförallt alla kläder som är alldeles för stora för mig nu. Inget att spara på juh... Har inte planerat att lägga på mig igen.

Men mina ögon vill stängas.
Vill helst bara krypa ner i sängen och skeda tills jag somnar... men kuddarna är inga kul att skeda med. *flin*
Åå shit, är klockan inte ens åtta... ojjdå.. :oS
Nää får nog försöka piggna till lite då, för en stund iaf.

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0