Quornfärssås-dags...

Jaha, då var förta arbetsdagen avklarad - och jag överlevde mina 3 timmar.
Men blir lite förvånad när man kommer till jobbet och man gör allt på ren rutin. Man tycker att man borde glömma bort grejer lite men icke... Vet itne riktigt vad jag tycker om det... :oS
Fan va trist det är att semestern är över! Så mycket vet jag iaf!

Efter jobbet var jag och handlade lite och sen promenerade jag hem.
Läste samtidigt.
Prommisen hem tog nästan en timme.
Kom hem tjugo över åtta... :o/

Sen har jag varit duktig och lagat mat och ätit nu också.
Gjorde spaghetti och quornfärssås!
Upptäckte tyvärr halvvägs att jag inte hade någon lök. Oliverna i burken hade börjat mögla (!!!?) och så hade jag juh då ingen Parmesan helller... :oS 
Men vad ska man göra... mer än sitt bästa iaf.... !? 


Det blev faktiskt helt okej iaf. Fullt ätbart! 
Och så har jag till några matlådor nu också. Det är bra. :o)

Nu ska jag nog fortsätta läsa lite då.
Nästan klar med boken.

>>> M-J 



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0