Pastasallad!

Dagen började med en dusch och så lite slösurfande.
OB la sig i soffan och läste.
Jag bestämde mig efter ett tag att jag också ville läsa, så jag satte mig ute på balkongen och läste!

Sen kom plötsligt en söt pojke ut med en pastasallad och rosa cider till mig! 
Så det blev dagens lunch. :o)
Och smarrigt vare så klart!
<3


Efter lunch förflyttade vi oss inåt en stund igen.
Vilket resulterade sen i att jag blev grinig pga tjockisskämt... hehh...

Man säger inte jävla mongo till någon som faktiskt är CP-skadad.
Man säger inte retard till någon som faktiskt är efterbliven.
Och man säger inte tjockis till någon som redan känner sig asful och fet som en valross!
Och JA det är en helt annan sak om man själv "skämtar" om det... Så är det bara. ;oP
*flin*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0