Mensmonstret vill ha choklad!?

Varför är tjejer så mycket svagare än killar?
Ja inte muskelmässigt menat nu alltså.
Och gäller förståss inte alla men generellt sett.
För visst finns det juh killar också som är riktigt godisgrisar. Men jag skulle nog vilja påstå att det är betydligt fler tjejer som är svaga på denna punkt! Jag baserar detta på egna erfarenheter och observationer på folk jag känner.
Jag känner inga tjejer som kan låta bli godis som ligger framför dem - men däremot flera killar som kan ha en stasch med godsaker i en vecka utan att röra skiten! För mig personligen är det något helt obegripligt och omöjligt! :oS

Och ungefär en gång i månaden är godissuget värre än annars! Särskilt chokladsuget!! För någon chokladfantast är jag inte annars egentligen. Jag älskar juh lakrits! Men den där tiden på månaden, då äre chokladcravings!!! Fattar inte varför!? Varför kräver min kropp choklad just då för!? Som att jag inte känner mig svullen och äcklig redan då!? :oS

Jaja... när vi nu ändå är inne på det här trevliga ämnet som jag försöker (?) skrämma bort eventuella manliga läsare med så...
Min mens verkar rätt normal nu igen!! :oD
Haft problem senaste månaderna juh...
Dels pga att de där jäkla p-pillerna jag åt förut (som skulle ta bort mensen helt) gjorde att jag fick längre blödningsperiod! HATA!
Dels pga att jag juh, som bekant, ätit och sovit osv så jäkla dåligt och oregelbundet ett bra tag att kroppen nog bara inte orkade fungera normalt...
Men nu har jag skärpt mig lite - och det verkar normalt igen! Dels så vare inte försenat 1-2 veckor den här gången utan kom ungefär rätt... och så är vi nere på 2-3 dagars igen! Aaaahhh hallelujah!! :oD
Jaaa jag vet, ingen som bryr sig!!! MEN jag bryr mig inte om ni inte bryr er! För jag är glad för detta så då delger jag er det iaf, så det så!!!! :oD

Smälde i mig en hel sån där stor chokladkaka igår!! Smarrry... Hade iofs ångest över det när jag gick å la mig sen... Men what ever... Får väl gå ut och springa av mig det då... :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0