Hemleverans av lunch! <3

Imorse stack då OB till jobbet och jag fick ligga kvar och sova!! Så skönt! :o)
Fast jag var faktiskt snäll, så han fick minsann massage innan han klev upp och gjorde sig iordning. Så, SÅ synd vare inte om honom ändå... ;o)

Och absolut inte om mig - för jag fick mig en trevlig väckning - när han ringde vid elva och frågade om jag ville ha lunch. Joodå klart... :o) Så då åkte han och köpte med mat hem på lunchen! Nice nice! :oD    <3

Å så en tupplur i soffan.
Joo jag fotade honom när han somnat - men ska va snäll å inte lägga upp det, även fast jag tycker han ser hur söt ut som helst. Gissar på att han blir lessen i ögat då... hehhe...

Nu är han dock tillbaka på jobbet igen. Väckte honom efter ett tag... 

Och jag har bloggat mitt... för tillfället iaf.
Tror jag ska ta och läsa lite.
Och kanske spela nåt...
Sen ska jag ta och handla.
Och städa lite! Diska. Och skura badkaret och resten av toaletten. Plocka i ordning lite. Och OM pojken har tur så orkar jag dammsuga lite också - men det är inte så stor chans, med tanke på att jag avskyr att dammsuga! Så det kommer han nog att åka på att göra själv. ;oP
Men varför stressa, har juh hela dagen på mig. Han skulle juh iväg en sväng efter jobbet med, så kommer nog hem sent sen... 


>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0