Glassigt..

Så här ser min lugg ut nu när jag klippt den lite. Fortfarande rätt lång faktiskt...
Måste känna av läget lite med den innan jag kan bestämma om den ska trimmas lite till...


Gick ut på en promenad ikväll. Skulle handla.
Tänkte att jag skulle va duktig och ta en lite längre promenad än att bara gå till stan. Så beslutade mig för att gå till Weda. Willys har juh tyvärr brunnit ner men Lidl är juh kvar... så det fick bli att gå dit då.
Men tjiii fick jag när jag kom dit!!
Jag tänkte juh för det första inte på vad det var för veckodag! Har man semester har man inte koll på att det är söndag! :oS För det andra så hade Willys öppet till 21 alla dagar. Men icke Lidl icke! På söndagar till 19! Jag var 20 min för sen! :o(


Så jäkla tråkigt att nå jävla idioter brände ner Willys just när de byggt om och allt! :o(

Nu fick det iaf bli att handla lite på Livs-affären i Grusåsen istället på vägen hem. Tur jag för en gångs skull hade lite kontanter på mig - för inte tar de kort där!

Köpte det nödvändigaste då bara!!
En flaska Cola Zero.
Lite plockgodis till "middag".
Och en glass på vägen hem! ;oP

Magnum Strawberry White är så god!
Den och Lakritspucken!
Vit choklad och lakrits.. Mmmm...
Annars kan jag inte påstå att jag är nån direkt glassfantast...

Jaa och jag vet, dåligt av mig i matväg idag. Endast lite godis och en glass har jag fått i mig.
I suck. :o(


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0