Fredagsnöje = Ut å jogga!

Inte gjort så värst mycket ikväll.. kom juh hem sent...
Mest bara tagit det lugnt.... tills jag fick för mig att gå ut på en liten joggingrunda - kvart över tio.
Ja jag fick höra från några på MSN då att jag var galen!
För ja det är läskigt att gå ut och springa när det är mörkt ute och dessutom fredagkväll. Men nu ville jag springa, så då gjorde jag det. Tyckte det var himla duktigt av mig iaf.
Bestämde mig för att springa på utsidan av skogen och joggingspåret istället för i skogsmörkret iaf. För skogen i mörkret är alltför läskigt juh!!
När jag väl var ute och sprang sen så råkade jag vika in i skogen sen iaf... och fiii vad mörkt och läskigt det var. :o/ Men ojj så fort jag sprang!!!! Hahah...
Men bara man bortser från det läskiga med mörker och potentiella våldtäktsmän så kan man också se att det är väldigt fint ute! :o) Hahah..
Så här fint var det när jag började närma mig hem igen. Nere vid kanalen.


Hade med mig mobilen på joggingrundan denna gång eftersom jag gick ut så sent... Måste va lite på säkra sidan,.. ;o)
Och så kom jag på att den visst också gick att fota med! *flin*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0