Drunkos cought on tape!

Lite filmer jag tog i lördags när jag och Jenny var drunkos...
Kanske bara roligt för oss men what evva...!? ;oP

Highlights Filmklipp 1.
0:44 - Jenny missar dörröppningen!! LOL!
0:56 - Ehh missa lite!? ;oP



Highlights Filmklipp 2.
0:55 - Åå nej, jag glömde t-bagga...
1:30 - Hjälp - Jenny går in i räcket bara...



Highlights Filmklipp 3.
0:20 - Patetisk kamp på taket! Jenny = noob! Hon "siktar som en jävla bajskorv". ;oP



Highlights Filmklipp 4.
0:17 - Klockan är typ tjugo i två på natten! Helt out of the blue: "Vill du gå på en promenad?"
- Va?
- Nej nej nej...
Och sen gick vi...



Highlights Filmklipp 5.
Ehhm lista ut vad detta är som händer!
Humor!!! ;oP



Som sagt kanske bara jag och Jenny som finner humorn i dessa klipp men tjaa... Roar juh åtminstone mig så... ;oP

Men fyyyyyy vad hemskt att höra sin egen röst så här - och på fyllan dessutom!!!
Jag LOVAR - jag låter inte sådär på riktigt!!!! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Highscore

Haha, inte alls bara kul för er! :)

Blev värre å värre där, första filmen ser det ju faktiskt rätt bra ut!! Ett par fina hs där, med ACOG dessutom!!! RESPECT!

2009-07-21 @ 11:02:41
Postat av: Jenny

HAAH!!! LoL

Kände mig ju lite duktig där vid vissa tillfällen..... XD

Sista e så bra, typiskt du! Hur många gånger har du lyckats med det där tricket!? :P

2009-07-21 @ 13:34:23
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Mjoo värre å värre... men då skulle du fan ha sett hur det såg ut INNAN jag började filma - fanns juh liksom en anledning till att jag gjorde det! DÅ spelades det minsann CRAPPY!!! ;oP

Och OM nån ändå hade spelat in när jag lirade.. OMG that's some funny shit!! ;oP

Acog hade hon ja eftersom jag bytte till det där innan när jag spelade - du har juh tjatat sådant om det... hehheh...



Men jag är besviken på dig Jenny! Måste liksom skärpa dig och göra ditt bästa (full koncentration direkt) när man ror fram kameran! :o( Ville juh ha vingligt fyllespelande till max!!!!!!!!! ;oP



Hur många gånger jag lyckats med det där noob-tricket!? Ehhm tappat räkningen!!! ;oD

2009-07-22 @ 16:15:37
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0