Att bo själv - tillägg!!

Det värsta!?
Tillägg till MINUS-sidan: Ingen som kan ta ut äckliga vidriga jävla insekter som förpestar mitt hem!!!!!

När jag vaknade imorse och gjorde mig iordning för jobbet upptcäkte jag något stort svart äckligt i taket i hallen!!!
Ser ut som en kolsvart jättefjäril typ!!? BLÄÄÄÄ!!!!
Fick panik och vågade inte vistas i hallen - sprang förbi varje gång... ÄÄÄÄÄCKLIG!!!! :o(

Jag vågade mig inte närmare än så här och fota! (observera att jag zoomat in till max.)

Hoppades på att den skulle flyga ut av sig själv under dagen medans jag jobbade - men tro fan att den var kvar när jag kom hem! Hade inte rört sig en millimeter! :o(

Vad ska jag göra!!!?!!! Den är så äcklig!!!
Kommer panika ihop juh... *suck*
HJÄLP MIG!!!!!!!!!!! Buhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuu.... Det är fan seriöst synd om mig nu!!!!!!
Måste ha insektsfobi... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0