<3

Tisdag. 7/7.
Kvar i Nacka.
Lite spel...


Och så en massa annat också antar jag.. men jag minns inte ärligt talat. Det är en stor haze bara av en massa mysande och uppladdande för det stora samtalet.
Minns iaf att vi såg på Michael Jacksons memorial på TV... innan jag till slut lyckades knysta ur mig några fega ord om att vi behövde prata.
Så vi pratade.
Och det gick inte åt helvete som jag trodde. Det gick åt andra hållet. Blev positivt överraskad och lycklig.
Och nu är vi ett par då. <3
Så det så! ;oP

Inget är väl egentligen förändrat så mellan oss....
Men det ger mig lite sinnesro. :o)

Och nu vågar jag kanske säga det, skriva. Fast det är läskigt. Jag gör det fan: Jag är kär!
Så, det räcker. Nu har jag blottat mig tillräckligt. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0