Hur börjar man?

Nu var det ett bra tag sen sist...
Jag började skriva "dagbok" på internet 1999 (?) tror jag och gjorde det några år - men sen tyckte jag att jag kanske hade varit lite för öppen och slutade med skrivandet, samt tog bort allt det jag skrivit och lagt upp innan.
På senare tid har jag dock börjat sakna skrivandet mer och mer - och det har väl blivit så på sistone att jag mer eller mindre använt min Facebook-sida på ett blogg-aktigt sätt, vad det nu kan innebära.... ;o)
Så nu ska jag försöka mig på det här igen då...

Vad jag kommer att skriva om?
Det vet jag inte riktigt själv ens... det tar jag som det kommer.
Är inte intresserad av att göra en blogg inriktad på enbart en sak, som tex mode...  utan det blir nog mer en personlig blogg om mig, mitt liv och sånt om intresserar mig helt enkelt. Like it or not. :o)

Vem jag är och vad som intresserar mig tar vi en annan gång...  :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va roligt att du börjat blogga!!!! Räkna med mig som stammis! Det ska bli jättekul att följa dig! : ) Puss o kram

2009-02-28 @ 19:19:47
Postat av: Oh Mira

Puss & Kram Sanna!

Trevligt att nån kommer att läsa då... :o)

2009-03-01 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0