What to say, what to do...

*suckar* Borde rycka upp mig...
...men nu hamnade jag i ett sånt där melankoliskt läge.
För övrigt äre nästan så jag undrar om jag inte lider av melankoli på riktigt... :oS Men skit i det nu...

Det jag skulle skriva...
Det känns som att det just nu bara finns en person som kan förstå hur jag känner (eller inte känner)... och den personen pratar jag inte direkt med, eller kan. :oS Känns som det här är något som smittar, jag vill inte vara så här... men vad ska man göra, nu har jag blivit så här. :o(
Jag önskar nästan att jag kunde utveckla detta mer men det kan jag juh inte här.

Bara för att göra saker ännu lite roligare...
Jag har anledning att tro att jag får mens idag, lite i förtid. Great, jag som verkligen älskar mens! Oh the joy! GUd vad jag älskar att vara av kvinnligt kön.... :oS *suck*
Men visst, kommer det idag så är det väl över lagom till jul iaf. Alltid nåt...? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0