Torsdag 3 December

Torsdag då.
Jag hade intervju för aspirantutbildningen!!!
(Butikschefsutbildning vi har inom företaget.)
Och detta är verkligen något jag vill och faktiskt något jag vet att skulle passa mig. Jag VET att jag skulle bli en så jävla bra butikschef. ;o) Faktiskt!
Men jag är inte den som tycker om att sälja sig själv. Och jag blev förstås jättenervös också eftersom det här är något som jag så gärna vill. Så nej, jag tror INTE att jag gjorde så bra intryck. :o( Tror inte det gick så bra. :o( Och tror inte jag kommer in då heller. :o(  Jävla skit...
Får söka till en extern skola med butikschefsutbildning till hösten antar jag... :oS

Jaja... :oS
Efter intervjun åkte jag till Södertälje igen då.
Träffade Jenny en snabbis på McDonalds. Tvungen att få i mig lite mat också.
Snacka lite skit och åt.

Sedan iväg och jobba!

Efter jobbet sen på kvällen kom Daniel över.
Vi skulle fira för aspirantutbildningen tyckte han... öööööhhh ja joo... jag sa att det gick dåligt men han envisades med att de andra som varit på intervju säkert varit värre idioter, hehh mmm jag tror inte det men visst... :oP
Han va så snäll så iaf och kom över och firade med mig då - och hade med sig glögg och lussebullar! NICE!! :oD
Godsaker säger jag väl aldrig nej till...

Fan jag är nog det där barnet som skulle bli lockad in i skogen av en ful gubbe med godis.... :oS
Tur jag inte är ett barn längre och kan bli lurad av fula pedofiler... hahha...




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0