Tisdag - SNÖ!!!

Lyckades sova ut för en gångs skull.
Jag tvingade mig själv verkligen! Vaknade flera gånger under morgonen men näää, envis. Sen när klockan var närmare 13 tyckte jag att det kanske fick vara nog med sömn ändå - men då var det inte lika lätt att komma upp som man hade velat! Bara att bita ihop och dra sig upp... skitseg!!!
Väl uppe sen fick jg plötsligt för mig att börja diska! Ööhhh... jaja, bara att göra det då. Hehh.. :o)
Och sen tyckte jag visst att jag skulle äta frukost med! :oS
Jag som aldrig äter frukost..
Efter frukosten började jag sen att sortera min stora klädhög!!! Det skall rensas minsann, kastas och läggas undan en massa som jag inte kan ha på mig längre - alldeles för stort. Hann dock itne så långt med klädsorteringen. För jobbet kallade...
Skulle kunna tro att jag blivit bortförd av aliens under natten. Nån som utfört nå experiment på mig... eller bytt ut mig. VEM ÄR JAG!?! :oS

Mörkt ute redan när jag skulle iväg vid halv fyra (15:30)... och massor av SNÖ!!! :o/


Det var tur jag skulle iväg och jobba idag iaf. Visst hade det varit bra att fortsätta joxa hemma... men å andra sidan höll jag ändå på att få lite panik där nästan just innan jag skulle gå. Mitt liv. Orka.

Jobba, jobba...
Jaaa verkligen JOBBA!
Full rulle idag!
Ja jag hade rätt. Precis som jag spekulerade i Oktober... att det skulle va helt död på jobbet framöver, tills snön kom! Och javisst, nu kom snön och då kom våra kunder! Hahah...

Efter jobbet, handla lite mat igen.
Sedan iväg till Jenny.


Jenny lagade thaikycklinggryta med nudlar till.
Jag hade med mig snacks. Hahah...
Och sen mådde jag väldigt bra IGEN!
Det är något seriöst fel på mig!!! Inget stopp.. Äter jämt tills jag nästan spyr... och mår illa i flera tmmar... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0