Passar jag bättre med lite fett på kroppen!?

Jag har juh påbörjat min rensning bland mina kläder... måste juh göras eftersom jag aldrig hittar nåt, så mycket som är oanvändbart nu pga att det är alldeles för stort.
Testade på mig en klänning. Trodde inte den skulle vara SÅ mycket för stor som den var, blev lite shockad faktiskt. Ser inte så stor skillnad själv... :oS Känner mig juh fortfarande som en liten köttbulle! :o/

Måste posta de här bilderna bara för att en bekant sa något jävligt irriterande nyligen!
Bedöm själv och avgör. Jag höll inte med honom ett dugg!!!
Han sa att följande bild är den snyggaste bilden som finns på mig!! :oS
För att jag är så jävla snygg på den... öhhh NOT!


Den där bilden är tagen 080801 och jag mår fan illa när jag ser den. Så jävla äcklig fettobild! (Jag har gått ner över 20 kg senaste året.) Jag är verkligen rund som en köttbulle där! Gillas inte alls!
"Vissa tjejer passar med lite fett på kroppen och du är en av dem!"
WHAT!?! :oS

Såhär såg det ut nu när jag testade klänningen:


Mmm... ja... JAG trivs mycket bättre nu och vill tom loosa några kilo till. Och huvudsaken är juh faktiskt att JAG trivs med mig själv! Skulle jag lägga på mig de där kilona igen skulle jag bli gravt deprimerad!!!
Men jag är nyfiken, eftersom detta inte var första personen (långt ifrån faktiskt) som tyckt att jag gott kunde lägga på mig ett par kilon... Så vad tycks!?

Är jag en sån tjej som passar bättre med lite fett på kroppen!?

Och hur vill man ha en tjej, alternativt se ut som en tjej!?
"Man vill juh ha lite fett att ta i".. ehhm inte jag, jag vill ha skinn och ben, på mig själv iaf. Fett, nej tack. Just skin and bones. Fast nej okej, inte anorektiskt, så börja inte om det tack...

Tror inte nån kommer våga säga nåt nu, för alla är nog för fega för att säga vad de tycker!
Jag bryr mig juh inte, är mest bara nyfiken. Smaken är juh som baken, delad. Och jag är ingen fjortis längre som börjar grina om någon tycker jag är ful... buhuhuhuuuu... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag tycker du är snyggare nu. Jaså var det därför du blivit snyggare, liksom. Vissa passar bättre runda och andra smala, men du är snyggast smal. Jag känner en kvinna (ett antal, faktiskt) som gjort gastric bypass och som var sötare innan hon blev smal i ansiktet, men den åsikten luftar man liksom inte.

2009-12-17 @ 20:46:37
Postat av: Oh Mira

Okej, tackar! :o)

Ja jag känner juh också så, jag passar bättre smal.



Nu fattas bara att någon skall våga säga det motsatta också - ja här alltså och inte bara personligen till mig. :o)



För jag har fan hört mer "Du kan gott lägga på dig några kilon" än "vad bra att du gått ner i vikt"...

Börjar juh misstänka att ALLA människor på den här planeten gått och blivit chubby chasers!?! Hahah... :oS

2009-12-17 @ 23:02:34
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Joakim

Det är väl typ ett politiskt ställningstagande som en reaktion på att mediadarlings bara blir tunnare. Alla säger åt en att skita i vikten. Å ena sidan verkar folk låta sig gå upp i vikt i ren trots, men å andra sidan kanske det snart blir ok att gilla tjockisar vilket ibland känns som det sista sexuella tabut.

2009-12-18 @ 05:14:29
Postat av: Oh Mira

Känns juh tråkigt om man ska gå efter ett politiskt ställningstagande istället för egna preferenser! :oS

Menar, jag kan iaf inte tvinga mig själv att plötsligt tända på något jag egentligen inte gillar... :oS

2009-12-18 @ 12:02:25
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Joakim

Tja, mycket av folks smak verkar ju bygga helt på suggestion nu för tiden.

2009-12-20 @ 03:39:59
Postat av: Joakim

Vet du vem mer som gått ner i vikt?



http://blogs.nashvillescene.com/bites/sexy-alf.jpg

2009-12-20 @ 03:50:00
Postat av: Oh Mira

HAHAHAHAA shit!! Det där såg juh helt sjukt ut!!! :oS

2009-12-21 @ 11:01:38
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0