Jäkla slav-liv!!

Uschh... jag orkar inte..

Så jäkla trött idag!
Vaknade juh innan klockan ringde idag, så klart. :o(
Tvingade mig att sova mer.. men efter att ha vaknat några gånger fick det vara nog! Gav upp...
Är fysiskt och mentalt utmattad känns det som...

Har iaf tagit tag i att betala räkningarna idag.
Mmm jag vet, några dagar för sent... :o/
Uschh fy på mig!!!
Men har haft fullt upp och glömt dem! :o(
Deprimerande var det hela iaf! Fy fan...
Pank, pank, pank... typ...
Smidigt att strö pengar omkring sig utan att hålla koll på kontot... :oS
Live in deniale...

Tur att jag ska jobba lite mer nu iaf, när jag har en till butik att slita i. 
Men vi får se hur mycket jag orkar i längden!

Idag är min enda lediga dag den här veckan.
Imorgon och torsdag jobbar jag på DS.
Fredag, lördag, söndag på SP.
Nästa vecka: Måndag, tisdag, onsdag och torsdag på SP.
SEN ledig fredag och lördag nästa vecka OM inte DS behöver personal och frågar mig. För jag lär juh tacka ja då... :oS
Söndag iaf på SP igen.
Tjaa... vi får se hur det här kommer att gå...  :oS
Men fan jag vill ha ordentligt med pengar nu!!! Så man har råd med alla jävla fitträkningar och kan känna att man får NÅT över efter att ha betalat allt som skall pröjsas... :o/

Mmm bitterfitta idag.
Men hata att leva som en slav... räkningar hit och dit... blehh...
Tänk att vara ekonomiskt oberoende!!!
Kunna göra vad man vill, när man vill... chilla, bara va, ta saker som de kommer....

Mmm.... ska försöka rycka upp mig, antar jag....
Finns väl ljusglimtar i tillvaron...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0