Ut med båt på natten.

När Jens dragit hem på natten i onsdags ville Daniel istället fortsätta dricka rödvin med mig.
Så jag fick byta om till mer lämpliga (varmare) kläder. Jeans, linne och munkjacka.
Sen kom han och hämtade mig och vi åkte till båten.
Ja jag är gärna spontan av mig!
Nattsegling, eller tjaa tidig morgonsegling, javisst. Fast segling blev det juh faktiskt inte den här gången - fick bli åka med motor...



Det var ganska mörkt när vi åkte ut...




Men började ljusna nästan direkt.



När vi kastade ankar var det rätt ljust redan.



Vi drack lite dörvin och käkade ost och kex...
Och sen fick det bli ett natt/morgondopp!!
Me <3 bada!! :oP



Jag skulle jobba sen på torsdagen.
Så åka hemåt till det då...
Jag fick styra båten lite igen på hemvägen. :oP



Var lite läskigt när vi mötte den stora båten!



Hemma igen...



Bara att dra och jobba... Blehh... heheh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0