Springtur innan jobbet...

Hann inte gå ut och jogga igår kväll eftersom Jenny är en sån tant, så det hade blivit för sent för henne att spela annars... Så jag fick gå ut och springa idag istället innan jobbet då!



Började med samma rutt som innan men sen bestämde jag mig för att springa runt ett extravarv på själva joggingspåret som tillhör min rutt... Det spåret är KORT! Mätte längden på hela min sträcka sen på Eniro.. och landade på 4,2 km.





Här nere vid vattnet har dom minsann klippt gräset... så skulle man ha tid på dagen och det är sol kanske man kan sitta där nu igen....



Det var varmt att springa på dagen när solen stekte på en!!!
Hemma igen - VATTEN!!


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0