Oops I killed the hostage! :oS

Mediokert spelande av mig ikväll..
Spelade inte så länge iofs och höll på och chattade på MSN samtidigt och lyssnade och skickade musik... SÅ det laggade juh lite och jag var inte det minsta koncentrerad, plus hade avbrott på nån minut här och där mitt i omgångarna... men men...
Kan juh inte spela seriöst alltid.. hahhah... ;o)

Hyffsat för att vara första rond...



Mediokert bara... eller tjaa rätt dåligt faktiskt..  men men...



Tänkte att det skulle få va nog efter detta...



Men lät mig övertalas (rätt lätt) till att spela en till rond innan jag skulle hoppa ur...
Big misstake!
Ronden slutade tvärt efter att jag råkat skjuta ihjäl gisslan... Oops!!
Jajja... :oS
Dom förlåter mig nog, hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0