Middag på Barolo!

Efter jobbet i Torsdags var det då dags att träffa Disa, Sanna och Marko.
Skulle ut och käka middag och dricka lite å så...
Uteserveringen på Barolo blev det.

My pretty (låtsas)sisters...



Disa och Sanna körde på girlydrinks..
Marko drack Cola, skulle köra hem sen...
Jag tog en stor stark.



Och så blev det fantasilöst nog pizza!



Efter middagen skulle vi vidare ut...
Men det började spöregna just då! :o(
Vi hade dock tur, för Danne kom förbi just då (han är juh kock på den restaurangen) och han ställde upp och skjutsade oss därifrån. Mycket snällt! :o)
Vi åkte till 550. Men när de andra hoppade ur bestämde jag mig för att jag skulle banga!
TRÖTT! Så jag fick skjuts hem istället...

Det var dock trevligt att gå ut och käka... :o)

Hemma igen tog jag och spelade några rundor innan sovdags.
Gick hyffsat, trots att jag inte var på topp direkt. Trött och grinig...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0