Måndagens sommarklänning

Okej nu kommer det till slut uppdatering om gångna veckan!!

I måndags åkte jag juh till Nacka.
Hade typ 15 kilo packning med mig, ungefär... Så Oskar fick juh plocka upp mig vid bussen. Så tungt att bära skiten... Men fan... Hade juh handlat med mig mat eftersom jag skulle laga middag. Och så skulle jag juh åka till Mariehamn sen å grejer - och jag vet juh aldrig i förväg vad jag känner för att ha på mig en annan dag!!

Detta var iaf måndagens outfit:


Glömde ta kort med skorna på - var lite snyggare då, faktiskt. :o)
Jag ska nog ta och klippa av en bit av klänningen och göra den kortare... Nu känns den alldeles för lång...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0