Lördag morgon/förmiddag

Lördag.
Inte så hemskt bakis. Skönt!
Och vaknade ihop med den söta pojken. Alltid mysigt.
Dagen börjades med att åka till Forum Nacka och handla lite,
Jag tänkte byta storlek på ett par nya skor jag köpt - men just det ja, Din Sko finns juh inte på FOrum längre, för de har stängt. Så det fick va till svidare.. :oS
Oskar däremot fick sitt spel iaf som han hade tänkt att köpa. Red Faction Guerilla - ja det som jag var lite sugen på förut...
Sen handlade vi med oss både middag och lunch hem. Lunchen blev hamburgare från Burger King! Det var länge sen för mig!!! :o)
Väl hemma (hos honom) igen så blev det så klart speldags då!!! Ja Oskar spelade alltså och jag tittade på! Kul att se om det där spelet skulle va nåt att ha!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0