Grå liten mus...

Trött var jag på väg in till jobbet... men bara att bita ihop...
Stackars Oskar fick nog dock höra en och annan bannelse imorse över hur mycket livet suger för att man måste gå upp ur sängen vareviga morgon och slita för pengarna... och hot om att ringa till jobbet och bara be dem dra åt helvete.... hahah... bra morgonhumör imorse kanske... :oS
Men jag troooorrr att herrn kanske förstår mig lite... hoppas jag.. för han brukar fan låta värre än mig! ;oP




Klockrent eller vadå med chockrosa vägg i omklädningsrummet på nya jobbet!? ;oP
Känns nästan som det skulle kunna vara samma kulör som min fondvägg i köket!!? ;oP
Jajja, me likey!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0