Går rätt bra på nya jobbet...

Vaknade i Nacka imorse.
När Oskar gått iväg till jobbet gick jag upp och städade lite och diskade en massa.
Sen åkte jag till jobbet också, när disken var klar.
Jobbade i stan idag igen. Öppning till stängning av butiken.


Trots att jag fastnade i broöppning kom jag i god tid till jobbet.
Det gick snabbt och smidigt in till stan. :o)



Det gick bra på jobbet - och tiden gick ganska fort.
Fullt upp hela tiden.
Det är rätt stor skillnad på antal kunder jämfört med min butik som jag brukar jobba i.. hehheh...
Det är kul att lära sig mer och få nya utmaningar. :o)
Och jag är ganska duktig på merförsäljning, faktiskt! Kan hålla någorlunda jämna steg med de andra som är vana att jobba där... Men tjaa alltså, jag HATAR att vara "ny på jobbet" - jag vill juh ha koll på allt och kunna allt! Men jajja... det är juh omöjligt på en ny arbetsplats.

Åt lunch med Jenny idag igen. Nu Max!
Jag måste sluta äta sån där skit!!! :o/
Måste börja äta nyttigare och röra på mig mer!!!!!
Note to myself: MATLÅDA, MATLÅDA, MATLÅDA....


Kom hem från jobbet tjugo i nio!
En timme senare än om jag hade jobbat i "min" butik...
Ahhja...
Trött och orkeslös...
Och så jävla övermätt!!
På hemvägen köpte jag en cheeseburgare som jag smällde i mig på tåget.
Och sen smällde jag även i mig mackor i överdriven mängd (!!!), samt yoghurt när jag kom hem.
Håller på och spricka nu känns det som.. :o(
Hetsäta eller!!? :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0