Första dagen i ny butik!

Idag var det första dagen för mig i n ny butik!
Jag ska extrajobba hos dem... eftersom jag bara har deltidstjänst i "min" butik.

Började dagen med en dusch för att vakna till liv.
Och sen blev det även frukost! Hej hallelujah, typ... 
Och så vare till att åka till det nya jobbet.
När jag stod i Östertälje och väntade på tåget upptäckte jag något gult kladdigt som satt fast i mitt hår!!
TUGGUMMI!!! Tack Oskar!! Hahah... Fick slita loss lite hår för att få loss det... :oS




Nervös var jag på väg till jobbet!! Riktigt nervös!



Åt lunch med Jenny.
Hon jobbar juh i en butik väldigt nära där...



Och så slutade jag och Jenny samtidigt också. Butikerna stänger juh samma tid...
Så träffades och promenerade till Medborgarplatsen.



Innan jag gick till tåget vid Södra så handlade jag lite på Hemköp på vägen...
Och så missade jag tåget med en halv minut typ!!!!!!!!!!!!
Och fick vänta en halvtimme!! :o(
Tur jag hade färdkost då!! :oP



Så jävla trött efter arbetsdagen!!
Man blir juh extratrött när man är på ett nytt ställe!
Började frysa pga tröttheten på tåget, så fick dra på mig en munktröja...



Och fötterna var vackra efter en arbetsdag i 11 cm klackar! :oS
They are pretty dead...
Fotmassage hade varit heavenly nu!!!



Så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna!!
Sliten kan man väl säga!!



Hemma först vid tjugo i tio!!!
Helt crazy juh!

Dags för middag!
Pizza fick det bli... orka INTE börja laga nåt...
Känner mig väldigt nyttig!! Så mycket skit jag smällt i mig idag! :o(

Nu är jag verkligen dödstrött också!
Kanske ska soooooova.... :oS
Önskar jag hade en famn att krypa upp i nu... ett par armar att somna i... mys.. men icke... that sucks... *mutter*
Det är juh när man är i ett sånt här läge man vill bli omhändertagen.. och GOSA!!! FFS...
Jajja ikväll blire att gosa ner sig ensam i den stora sängen då....

Joo glömde - kanske ska säga hur det gick.. hehh... :oP
Det gick rätt bra iaf på det nya jobbet - trots att jag var så nervös. :o)
Och jag är välkommen tillbaka. Fick mer tider.
Det är bra. Det var kul med lite omväxling också.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0