Fick fel pizza! :o(

Men LOL!!
Fick fel pizza levererad! :o(
Jag hade beställt en pizza med: "Tomatsås, ost, salami, bacon, paprika (färsk)".
Dubbelkollade bekräftelsemailet och det där är utklippt från det mailet!
Men fick en pizza med bara paprika och jalapenos (!!!) på! (Ja och tomatsås & ost då.)  Inget kött.
Jaja det var väl gott iaf.. men ändå.. WTF...!?
Jävla Blixtens...


Det gick snabbt att få pizzan iaf!
Skulle ta ca 45 min - men den var här på en kvart!!!
Å andra sidan hade jag gärna väntat en halvtimme till och fått rätt pizza... :oS
Samt sluppit gått ner och hämta pizzan i pyjamas, för att jag inte var redo att den skulle komma så snabbt... men nu fick jag va TRASHY...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0