Bakis å skakis!

Ja imorse släpade jag mig ur säng vid tolvtiden, eller nåt sånt... eftersom Oskar tydligen inte kunde sova mer och ville gå ut och promenera i det fina sommarvädret!
Duschade och drog ut då. Gick ner på stan och till Rimini. Bakispizza!!
Vi var rätt bakis och skakis båda två!
Pizzerian hade egentligen inte öppnat än - de öppnar visst först vid 13 på söndagar... men vi fick beställa iaf. :o) De är så snälla. :o) Och jag är juh stammis så klart.. hehh..
Vi satt på uteserveringen och åt. Delade på en pizza. Som vi fick tvinga i oss! Mådde juh så pissigt.

Efter bakispizzan gick vi hem till mig igen och hämtade filtar och dricka. Sen promenerade vi och satte oss i gräset nere vid kanalen. 
Vid första försöket så la Oskar filten på en myrstack!! Not so nice. :oS
Och vid andra försöket stod vi ut nästan en halvtimme innan vi drog på oss kläderna igen och valde att promenera istället för att ligga där bland alla äckliga insekter som kröp och flög på oss! Blehh...

När vi kom hem sen igen har vi typ bara slappat. Myst. Varit bakis.

Var sötsugna, så gick loss på den fina tuggummiasken jag köpt i sexshopen på Åland.
Upptäckte att det fanns en bild även inuti asken. Hehhe....
Can't decide? Go bi!



Sen åkte Oskar hem på kvällen när han kände sig körduglig igen. Missade sin brors födelsedagskalas.. men han var fan inte i skick att köra bil på eftermiddagen!!

Ja sen efter det ikväll har jag då gått igenom alla bilder jag tagit under veckan, bloggat, slappat, varit lite bakis (dock inte alls så farligt konstigt nog) och ja ätit en liten yoghurt till middag.
Funderar på att äta några mackor också men nu har juh klockan hunnit bli halv tolv redan... hummn.... :oS

Imorgon skall jag jobba 13-19.
Men inte i "min" butik.
Jag ska jobba på Din Sko inne i stan/Stockholm.
Jag är nervös! :oS
Vet inte hur jag ska klara detta... :oS
Uschh, får inte tänka på det.... blir bara mer nervös..

Nu ska jag gå och göra mig en macka!! Hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0