Vindruvor & fetaost, yammiiii...

Ja jag har verklgien bara SLAPPAT ikväll... rolig fredagkväll, men men...
Mår af lite bättre än tidigare idag.. förutom att jag har skitont i magen faktiskt...
Och är helt slut, så ska nog sova snart. Ja helt otroligt....
Hade varit trevligt å haft någon som tyckte synd om en ikväll och tog hand om en. Mys... men icke. Får ta hand om mig själv, lagom roligt...

Tror jag har extraont i magen just nu för all skit jag smällt i mig ikväll.
Svullo. :o(
Vräkt i mig ungefär femhundra plättar till middag.. och så en hel jävla ask med vindruvor, toppat med lite fetaost... samt några överblivna skruvar och godisar.
Proppmätt och kräkfärdig...

Uschh...

Nu färdig att däcka... I hope... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0