Vem är den där människan i spegeln!!??

Panik. Ångest. Depression. Hjälp!
Känner mig så jävla ful idag!
Var faktiskt länge sen jag kände så här, skönt nog.
Men idag - nej uschh.
Allt är fel.
Håret är alldeles för kort!!!! Och gillar inte det svarta heller... det är för ehhm mörkt, finare när det blekts lite och är brunt... men nu är det juh SVART. Och nej allt med håret är bara fel just nu, ser för jävligt ut! Och håret som är så jäkla viktigt för mig. Fan... :o/
Å så kläderna... jag kan inte ha nåt som är det minsta "rockigt" på mig längre! Känner mig som en liten wannabe-unge bara...  Är för goth-skadad.. Det ska va fullt ut och naturligt fint... Och just nu har jag bara identitetskris...
Rockigt? Vanligt? Sockersött? What!!?
*suuuuck*
Känner inte igen personen i spegelbilden!!!!
Vem fan är det där!!!??
:o(

Vad har JAG för stil nu?
Vad kan/bör jag använda för typ av kläder egentligen!?
Help me, I'm lost...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0