Vart är mitt påskgodis!!?

Det är skärtorsdag!
Jag vill ha godis!!!
Nej inte påskgodis, för det är äckligt... men vanlig godis!!!
Ska jag orka klä på mig och gå till affären!?!
Eller tror ni det funkar att gå och knacka på hos grannarna lite och tigga godis!? Låtsas va en påskkärring! Jag menar, feberrisig som man är borde de juh gå på det... eller tro att det är Halloween kanske.. :oS
Fast jag skulle juh behöva handla lite annat med.
Typ läsk, halstabletter och säkert nåt mer som jag inte kommer ihåg nu....
Ooooorka!!!!


LOL!!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det mest bekväma är ju att gå till grannen, men oftast har dom bara äckligt påskgodis till kärringarna eller typ halstabletter eller frukt....affären har godare gottis... ; )

2009-04-09 @ 16:13:17
Postat av: Sanna

Föresten, påskkärringar har väl inte basketbollar på huvudet??? ; )

2009-04-09 @ 16:14:28
Postat av: Oh Mira

Men ååhhh basketboll.. hahah.... skulle va en sjal juh.. men ja så där blir det när man skraffsar ihop nåt lite snabbt... LOL...



Det blev affären för godis - borde dock låtit bli. Är traditionsenligt spyfärdig! Uschh... :o(

2009-04-09 @ 22:39:40
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0