Ett försenat påskägg igår...

Igår slutade jag rätt tidigt på jobbet.
Så då åkte jag faktiskt till Nacka igen! ;o)
Och är kvar här än!
Ska stanna till imorgon.
OB ska skjutsa mig till jobbet imorgon bitti.
Och så ska jag få trummorna hemkörda med!
Så det är bara för gnällissarna som saknat Rock Band att komma å besöka mig och spela sen! ;oP

Ja så gårdagen då.
Vi tittade mest på serier... Var en sväng till McDonalds.
Myste... Mysigt.

Igår när jag åkte hit fick jag också med mig ett stort påskägg till OB. Ja jag tycker juh om att ge presenter!!! Men nu sist jag åkte hit fick jag alrig med mig nåt påskägg eftersom det blev last mnute change of plans och jag plötsligt åkte hit en dag tidigare än tänkt...

Påskägget ser dock inte särskilt stort ut på bilden! :o(
Och nej, jag vet att man inte har presentsnören på ägg egentligen - men den hade inte hållit sig stängd annars!! :oS

Ägget var fyllt med godis (2 påsar och en chokladkaka - jag köper inte riktig påskgodis för det är äckligtt, blä) och ett par skor!

Hahah that's me, shoes... ;oP
Men tyvärr var skorna för stora så jag får åka och byta dem till mindre idag. Måste ändå till Skopunkten i Sickla idag och reklamera och byta ut mina egna skor. Gladiatorsandaletterna har blivit helt förstörda! :o(

Ska väl kanske orka göra mig iordning då, så man kommer iväg till Sickla nån gång....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0