Fått så fett med spö...

Har spelat typ hela kvällen idag sen jag kom hem.
Typ inga online kväll - inga som kört R6V2 iaf.
Jag och OB har kört 1v1.
And I totally kicked his ass, den lilla noobien! Han började gråta lite till slut.... Inte kul å få spö av en tjej...


Ja nej okej... I wish...
Det var så klart jag som fick fett med smisk... :oS
Typ 10-0 stuket... rond efter rond....
Ja okej, fanns väl omgångar då han var snäll mot mig och jag fick lite kills - men ja vi vet juh alla att han bara lekte med mig ändå...
Var nära att börja gråta där ett tag. Övervägde att hoppa ur klanen bums, sluta spela spelet helt och sälja det, typ.... Så mycket suger jag!!!! 
Men tjaa jag är en vuxen människa... och en god förlorare, som tur är!!! Får bara ta och svälja förnedringen och kämpa vidare! Learn from the best, I guess... ;o)
Hur sjukt det än är, så var det kul ändå, trots att jag blev nedtryckt djupt ner i skorna... hehh...

Önskar dock att jag hade varit och köpt Cola idag - men jag tänkte tidigare att jag skulle va duktig och klara mig utan det idag!
Men fan nu har jag huvudvärk av gloendet på TV:n och alt spö jag fått - och vill ha mitt Cola! ;oP Jag är fan beroende juh! Seriöst!
Tröstdricka min kära ekologiska svartinbärssaft hjälper tyvärr inte mycket just nu...

Och självklart lyckades jag också spilla lite saft i sängen, på mitt vita lakan... *suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: highscor3

du SUGER inte, du e inte ens dålig! Hade bara omöjligt motstånd där.. ;) med host dessutom.

2009-04-29 @ 12:57:45
Postat av: Oh Mira

Va snäll du e nu... men jag vet att jag suger!

Men visst, får väl hosta jag istället nån gång - som att det kommer göra nån skillnad... :oS

2009-04-29 @ 14:33:01
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0