Uppfräschning behövd!!

Jobbet idag var minst sagt hektiskt...
MYCKET folk idag, speciellt för att vara en måndag! Måndagar brukar va helsega annars.
Var lite tidigt till jobbet och fick rycka in direkt...
Stod sen i kassan typ konstant från att jag började till vi stängde! (Utöver 0 min lunch dårå medans chefen fortfarande var kvar) Hann knappt lämna kassan nåt alls under hela dagen. Var ensam i butiken också hela dagen, utöver praktikanterna. Hon som jag skulle stängt med hade glömt bort att hon skulle jobba och kom inte in....
Var trött när jag åkte från jobbet...

Satt sen vid stationen en halvtimme och läste.
Väntade in Jenny som också kom från jobbet...
Vi gick sen till Donken och jag bjöd på burgers... som tack för hjälpen med hårfärgningen.

Ja sen åkte vi hem till mig och färgade mitt hår! :o)
De svarta partierna idag.
Imorgon tar vi de blonda delarna!
Mitt hår är ett projekt att hålla någorlunda fräscht.... men vill man inte ha värsta mainstream-tråk-håret så....

                     

Svart                                                 Ultrablond

Jane Hellen - absolut bästa färgningsmedlet och blonderingsmedlet som finns!!
Och som tur är billigt!!? :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0