Today

Fy fan vad jag är dålig!
Pinsamt dålig faktiskt...
Fick fett med stryk idag när jag var in å spelade R6V2 på dagen... hahah...
Visst jag var väldigt ofokuserad och så... men ändå, fan...

Jajja... min avatar på xboxen är fin iaf... hahah... helylle-ond sådär - som jag... ;oP


En snygg bild på mig sjuk, osminkad och risig när jag spelade...
Fast snyggast på bilden är juh ändå den vita tvättpåsen och den (rena) tvätten/klänningen som ramlat ner från soffan, hahah... Sååå fint äre hemma hos mig! Tvätt i soffan och på golvet!! *flin* Jaa tur det inte är smutsiga kläder iaf - fast allt är väl relativt, ligger juh på smutsigt golv nu så... ;o)


Efter lite eftermiddags-spelande så stack jag ut en stund igen..
Först solarium, mer färg...
Sen meet up with Jenny. Shoppingrunda på stan, igen. Var juh runt lite tidigare under dagen också, hahah...
Och så iväg till Rimini med - PIZZATIME!!!
Och så hem till Jenny och snacka skit... och kolla på TV...
Länge sen jag såg på Animal Planet juh - eftersom jag inte kollar nåt på TV hemma.
I love Animal Planet.
Och så kom min favorit = Animal Cops!!


Nu hemma igen...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0