Tacos i Tullinge

Har varit hos min bror och ätit "lite" tacos, eller ja tortillas, ikväll tillsammans med mina syskon och deras respektive. Sen tittade även J & M förbi en stund.
Det var en lugn kväll - hade inte orkat med annat heller med tanke på att jag är sjuk och går på medication just nu.
Det tog trots allt på krafterna och jag är jättetrött nu! Men det var värt det att komma ut ur min lägenhet en stund! Så jäkla uttråkad man blir av att bara sitta hemma ensam!
Vi käkade iaf tacos som sagt, snackade lite spel - tills de andra tjejerna höll på att krevera, heheh... Snackade skit, tittade/lyssnade på Eurovisionlåtar - årets och gamla, plus annan musik, såg lite på nån film med... men mest segade bara. :o)


Sen åkte vi hemåt runt midnatt....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0