Spelkväll...

Kvällen har då spenderats med att äta fetaost, mums (!!!), lyssna på musik, sitta lite vid datorn och spela!
Ja faktiskt... :oD
Jag har fått lite peppning till att börja spela mer igen.... och skita i alla omständigheter runt omkring. Menar, jag tycker juh om att spela. Får skita i allt jobbigt runt omkring det. Kloka ord från utomstående som inte lirar på boxen ens... hehhe...
Men ja får nog lyssna på det! :o)
Är riktigt sugen på att lira nu juh... men ja det är juh tråkigt att det inte är som det var förut.... :oS
Spelet dör ut, inte alls många som kör det längre och svårt att hitta folk att spela med - och framförallt lir med sjysst host som inte laggar apa... :o(
Kanske skulle försöka hitta nåt nytt spel att börja köra istället - och va värsta noobien... :oS
Men vad skulle det vara!??
Så svårt att hitta nåt man verkligen fastnar för - jag älskar juh Rainbow Six Vegas 2!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: elina

hej

jag skulle behöva komma i kontakt med dig, men hittar ingen mailadress. det vore väldigt vänligt om du kunder återkomma till mig per mail

Tack på förhand

Elina

2009-04-06 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0