Söndag förmiddag

Igår, på söndagen, påskdagen - då vaknade jag då hos OB i Nacka.
Mysigt. :o)
Och ingen baksmälla, skönt. :o)

Fick äntligen, efter två veckor, se hur det blev när han möblerat om i vardagsrummet - efter inköp av projektor. Och fan va grymmt det var med projektorbilden över nästan hela väggen vära... :oP

Fick frukost på en solig balkong. Blev serverad omelett, som jag typ aldrig förut smakat på!? Men allt han gör blir gott, så det var lugnt...

Efter att ha lapat sol ett tag på balkongen var det dags att göra nån nytta också.
Så vi åkte en tur till tippen med några gamla elektronikgrejjer.
Efter det åkte vi till en mack, självservicestation - för biltvätt.



Ja OB tvättade sin bil alltså. Jag gjorde inte värst mycket nytta. Kände mig lite värdelös kanske - och mycket bimbo. Tänkte juh inte på att ta med några andra skor än högklackade när jag åkte till honom. Så där stor jag i mina högklackade skor och chockrosa strumpbyxor... :oS
Men bilen blev iaf ren och fin...



Ja nästa gång kanske det finns två svampar, så jag kan hjälpa till - eller så kanske jag åker på att göra allt själv!
Nu vet jag juh iaf typ hur det skulle göras - ja typ... ;o)
Och så kanske kanske jag skulle kunna ha vettigare skor och kläder på mig eventuellt.... ;o)

Efter biltvättningen var det dags att bära ner däck från vinden - så jag fick chans att bevisa min imponerande styrka. Visa att jag faktiskt har muskler! För det har jag! Lite. ;oP
När vi var uppe på vinden släcktes det. Kolsvart. Och annars brukar juh lysknapparna lysa i mörkret - men inte där. Lätt att hitta knappen då va!!! Lite läskigt... men inte så farligt. Fick inte panik trots någons försök... hahah...

Sedan var det bara en promenad till affären, för att handla middag till senare..
Och så soffslöande resten av kvällen.

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0